• پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه، ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
  • دسته بندی : اقتصادي
  • کد خبر : 9612-3584-5
  • خبرنگار : 101
  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برگزاری کارگاه مشاغل خانگی با حضور نخبه و کارآفرین بین‌المللی در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختياری


کارگاه مشاغل خانگی با حضورنخبه و کارآفرین بین‌المللی ، پروین برادران در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختياری برگزار گردید.
به گزارش ايسنا -منطقه چهارمحال و بختياري – پروین برادران ٢٣ اسفندماه در این کارگاه به اهميت الگوي نقش در كار آفريني اشاره و اظهار کرد: بازنگری به صورت نوین در حوزه کسب و کارهای مشاغل خانگی به ویژه حوزه صنایع دستی توسط جهاد دانشگاهی امری بسيار پسنديده است.
وي افزود: موجب خرسندی است که چهارمحال و بختياري يكي از هشت استان پايلوت اجرای طرح الگوی نوین توسعه و ساماندهی مشاغل خانگي در كشور انتخاب شده است و این امر فرصتی است که فعالان حوزه مشاغل خانگی با مشاوره علمی مجموعه جهاد دانشگاهی، نهایت بهره‌برداری را داشته باشند.
برادران خاطرنشان كرد: باید براساس آينده‌نگری طراحي کرد و شاخص‌ها را به صورت مناسب در كنار یکدیگر چید تا موفقیت حاصل شود.
وي تصريح كرد: آموزش و توانمند سازي در افراد از جمله عوامل مهم در ايجاد يک شغل خانگی است.
برادران با اشاره به اينكه نباید تنها به حمايت مسئولان اكتفا کرد، اضافه کرد: با داشتن جديت و توسعه ارزش‌ها در رسيدن به اهداف، گام برداشته شود.
وی با بیان اینکه در كارآفرينی منابع مالي رتبه پنجم تا ششم را دارد، ادامه داد: لازم است كارآفرينان با داشتن انگيزه و آموزش، جذب تيم‌های متخصص و حرفه‌‍ای شوند و در اين مسیر با تغيير نگرش در برنامه‌های خویش، به سوی پیشرفت حرکت کنند.
برادران يكي از راه‌های موثر كسب موفقيت را در زمينه كارآفرينی، ورود به فضای خلاقيت دانست و عنوان کرد: ارتباط مناسب با افراد اعم از مشتری، توليد كننده، مسئولان و حامياني كه شما را در رسيدن به هدف همراهی می‌كنند نیز از عواملی است که نقش موثری در موفقیت دارد.
وی اظهار کرد: جذب سرمايه‌گذار به منظور ايجاد سرمايه و حمايت می‌تواند موجب توسعه و پيشرفت در اين زمينه شود.
برادران بازنگری در نيازها، ايجاد شناسنامه برای محصولات جهت اتصال به بازار، قدم برداشتن در فضای سرمايه‌گذاری بر مبناي نوآوری، مذاكره با مشتری در امر قيمت‌گذاري و تبليغات را از مواردی برشمرد که نقش بسزايی در کارآفرینی ایفا می‌کنند.
وی در خصوص بازاريابی گفت: بايد ارتباط با مشتری را حفظ كرد و بيشتر به امر بازارسازی كه ارتباط میان مشتری و توليد كننده است، پرداخته شود.
برادران لازمه موفقيت در فروش را، گام برداشتن در علم نوين دانست و خاطرنشان کرد: كارآفرينان بايد خود را به رسانه ديجيتال تجهيز کرده و آموزش‌های مربوط را به صورت ضمنی و رسمی در كنار افراد تجربه‌محور، طی کنند.
وی شبكه سازي در بحث بازارسازی به منظور كاهش هزينه‌ها و ايجاد برندسازی را از جمله مهم‌ترين عوامل تاثيرگذار عنوان كرد و گفت: جهاد دانشگاهی در راستاي توانمندسازی و آموزش با وجود افراد متخصص و دارا بودن مراکز آموزشی کوتاه مدت تخصصی در سطح استان، نقش موثری در آموزش و توانمندسازی، برای متقاضیان راه اندازی کسب و کارهای خانگی ايفا خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: