• یکشنبه ۱۷ دی ماه، ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
  • دسته بندی : اجتماعي
  • کد خبر : 9610-8514-5
  • خبرنگار : ----
  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

تسریع در خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی با تشکیل میز خدمت

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با تشکیل و راه‌اندازی میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسانی با شتاب و سرعت بیشتری انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا- منطقه چهارمحال و بختیاری – اقبال عباسی در شورای راهبری مدیریت استان با تأکید بر تشکیل و راه‌اندازی میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: با راه‌اندازی میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی خدمات به صورت حضوری و الکترونیکی به ارباب رجوع ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگسازی برای مردم به منظور ترویج دریافت خدمات مورد نیاز از طریق میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی ضروری است، گفت: آموزش لازم به منظور ارائه مطلوب خدمات مورد نیاز مردم از طریق میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی برای مسئولان و متولیان امر نیز در دستور کار قرار گیرد.

عباسی تسریع در خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی با تشکیل میز خدمت را یک مزیت مهم این امر دانست و تصریح کرد: صرفه جویی در وقت، کاهش هزینه‌ها، و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم از دیگر مزیت‌های فعالیت میز خدمت است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری نیز اظهار کرد: 704 خدمت در دستگاه های اجرایی استان برای ارائه در درگاه خدمات الکترونیکی شناسایی و شناسنامه دار شده و می توان آن را از این طریق به متقاضیان ارائه کرد.

مرتضی بلالی خاطرنشان کرد: 129 دستگاه اجرایی در استان به شبکه فیبر نوری متصل شده که از این تعداد 81 مورد در شهرکرد است.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: